Subject: C-97/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Mar 2024 08:32:08 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/126
Kohtuasja number: C-97/24
Vastuse kuupäev: 05.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: inimväärikuse ja inimese isiku väärtustamise austamine;
kahjuhüvitise saamise õigus; materiaalsete vastuvõtutingimuste tagamine;
rahvusvahelise kaitse taotlejate vastuvõtu nõuded; vääramatu jõud
Õiguslikud vormid: direktiiv 2013/33/EL; EL põhiõiguste harta artikkel 1

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7499

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium