Subject: C-106/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Mar 2024 15:15:39 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/125
Kohtuasja number: C-106/24
Vastuse kuupäev: 05.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: lepinguliste võlasuhete suhtes kohaldatav õigus; mõiste
"lepingulised võlasuhted"; autoriõiguse kuuluvuse kindlakstegemine
Õiguslikud vormid: 1980. aasta lepinguliste kohustuste suhtes kohaldatava
õiguse Rooma konventsioon; määrus (EÜ) nr 593/2008

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7498

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium