Subject: C-81/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Mar 2024 11:02:01 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/120
Kohtuasja number: C-81/24
Vastuse kuupäev: 04.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: finantssüsteemi rahapesu või terrorismi rahastamise eesmärgil
kasutamise tõkestamine; maksekonto vahetamine ja põhimaksekontole
juurdepääs; rahapesu ja terrorismi vastased meetmed; süütuse presumptsioon
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/92/EL; direktiiv (EL) 2015/849; EL
põhiõiguste harta artikkel 48

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7493

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium