Subject: C-58/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg kliima", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 11:38:02 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],
[email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/113
Kohtuasja number: C-58/24
Vastuse kuupäev: 02.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: keskkonnamõju hindamine; looduslike elupaikade ja loodusliku
loomastiku ja taimestiku kaitse; otsuse vaidlustamine; teostusluba;
tähtaeg; õiguskaitse kättesaadavus
Õiguslikud vormid: Århusi konventsioon; direktiiv 2011/92/EL; direktiiv
92/43/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7486

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium