Subject: C-77/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 13:49:27 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/109
Kohtuasja number: C-77/24
Vastuse kuupäev: 01.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: deliktilised nõuded; hasartmänguteenus; kahju hüvitamise nõue;
kahju tekkimise paiga kindlaksmääramine; kohtualluvuse tuvastamine;
lepinguväliste võlasuhete suhtes kohaldatav õigus; rahvusvaheline
kohtualluvus
Õiguslikud vormid: määrus (EL) nr 1215/2012; määrus (EÜ) nr 864/2007

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7482

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium