Subject: C-71/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Helen Rohtla", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 09:52:50 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/112
Kohtuasja number: C-71/24
Vastuse kuupäev: 01.04.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ebaõiglased tingimused tarbijalepingutes; intress;
tarbijakrediidilepingud
Õiguslikud vormid: direktiiv 2008/48/EÜ; direktiiv 93/13/EMÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7485

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium