Subject: Webdesktop: Eesti vastu algatatud rikkumismenetluste lõpetamine
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "MKM info",Merle Järve, "Age Inkinen", "JM info Shared MB"
Cc: <[email-masked]>, "Kristi Torim"
Date: Wed, 13 Mar 2024 12:50:01 +0200

Reg. number: 15.3-4/1691-1
Reg. kuupäev: 13.03.2024

Tere

Annan teada, et Euroopa Komisjon võttis 13.03.2024 vastu otsuse lõpetada 
Eesti suhtes järgmised rikkumismenetlused:

1. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv 2014/67/EL, 15. mai 2014, mis 
käsitleb direktiivi 96/71/EÜ (töötajate lähetamise kohta seoses teenuste 
osutamisega) jõustamist ning millega muudetakse määrust (EL) nr 1024/2012, 
mis käsitleb siseturu infosüsteemi kaudu tehtavat halduskoostööd („IMI 
määrus”) (rikkumismenetlus 2018/2231; mittenõuetekohane ülevõtmine);

2. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2017/1371, 5. juuli 2017, 
mis käsitleb võitlust liidu finantshuve kahjustavate pettuste vastu 
kriminaalõiguse abil (rikkumismenetlus 2022/2011; mittenõuetekohane 
ülevõtmine).

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
[email-masked]