Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0229 - "Elektroonilise side seaduse ja looduskaitseseaduse muutmise seaduse eelnõu (392 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Wed, 6 Mar 2024 18:12:13 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0229 - Elektroonilise side seaduse ja 
looduskaitseseaduse muutmise seaduse eelnõu (392 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 6.3.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Kaitseministeerium; Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium; 
Siseministeerium; Kliimaministeerium

Tähtaeg: 21.03.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/074e19b6-d1d8-431a-9521-609406e5f2c0
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/074e19b6-d1d8-431a-9521-609406e5f2c0?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main