Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/24-0228 - "Riigieelarve seaduse muutmise seaduse eelnõu (391 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Thu, 7 Mar 2024 10:46:32 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/24-0228 - Riigieelarve seaduse muutmise seaduse 
eelnõu (391 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 7.3.2024 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 14.03.2024 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/2b5cceb0-a45b-4883-a84c-8c1b7e229dbc
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/2b5cceb0-a45b-4883-a84c-8c1b7e229dbc?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main