Subject: C-762/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 13:10:28 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/95
Kohtuasja number: C-762/23
Vastuse kuupäev: 18.03.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: hüvitis; kohtunike sõltumatuse põhimõte; kohtunike töö
tasustamine; pension
Õiguslikud vormid: ELL artikkel 19; ELL artikkel 2; otsus 2006/928/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7468

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium