Subject: C-37/24
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Mar 2024 13:01:47 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/91
Kohtuasja number: C-37/24
Vastuse kuupäev: 15.03.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: autoriõigus; autoriõigustega kaasnevate õiguste tasud;
fonogrammi üldsusele edastamine; miinimummäärade kohaldamine; õiglase
hüvitise maksmine reprodutseerimise eest
Õiguslikud vormid: 2014/26/EL; direktiiv 2006/115/EÜ; EL põhiõiguste harta
artikkel 17; EL põhiõiguste harta artikkel 52

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7464

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium