Subject: AS Eesti Vanglatööstus nõukogu koosoleku kutse
From: Margus Ilmjärv <[email-masked]>
To: "Meelis Goldberg" <[email-masked]>,Anu Möldri, "Ave Paavo" <[email-masked]>
Cc: "JM info Shared MB", "RAM Info"
Date: Fri, 1 Mar 2024 12:53:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

AS Eesti Vanglatööstus nõukogu koosolek toimub 20. märtsil 2024 kell
14.00-15.45 Ida-Virumaal, Jõhvis, aadressil Keskväljak 4.

Koosoleku päevakord:

•             Ülevaade varade üleandmise ja äriühingu lõpetamise protsessi
hetkeseisust

•             2023 aasta majandustulemused

•             2023 aastaaruande koostamine

•             Juhatuse liikme kasutamata puhkusepäevade kompenseerimisest

Juhatuse liikmel palun esitada koosoleku materjalid nõukogule tutvumiseks
hiljemalt 18.03. 2024 tööpäeva lõpuks.

Tervitades,

Margus Ilmjärv

AS Eesti Vanglatööstus nõukogu esimees

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Tel: +372 502 3699