Subject: C-797/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>,Merle Järve, "MKM info",Käddi Tammiku, <[email-masked]>
Date: Tue, 20 Feb 2024 15:12:39 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/82
Kohtuasja number: C-797/23
Vastuse kuupäev: 05.03.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: ajakirjandusväljaannete või nende osade üldsusele
kättesaadavaks tegemine; autoriõigus; ettevõtlusvabadus; infoühiskonna
teenused; lepinguvabadus; vaba konkurentsi põhimõte; õiglane hüvitis;
õiglase hüvitise maksmine reprodutseerimise eest
Õiguslikud vormid: direktiiv (EL) 2019/790; EL põhiõiguste harta artikkel
16; EL põhiõiguste harta artikkel 52; ELTL artikkel 109

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7455

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium