Subject: C-807/23
From: <[email-masked]>
To: "Raina Loom",Kadi Mölder, <[email-masked]>, "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 12:40:06 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/79
Kohtuasja number: C-807/23
Vastuse kuupäev: 01.03.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: advokaadi kutseala; liikmesriigi pädevus kutseõppe sisu ja
korralduse määramisel; töötajate vaba liikumine
Õiguslikud vormid: direktiiv 89/48/EMÜ; direktiiv 98/5/EÜ; ELTL artikkel
45

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7452

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium