Subject: Kasutuskord kaasomandi lõpetamisel
From: Olavi Järve <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Wed, 14 Feb 2024 18:20:19 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

Tere

Tegemist on kaasomandis oleva kinnisasjaga.

Kaasomanike vahel on määratud eraldi nii elamu kui hoovi kasutuskorrad, mis 
on ka kinnistusraamatusse kantud.

Kui üks kaasomanikest soovib kohtu kaudu kaasomandi lõpetamist reaalosadeks 
jagamise teel, siis kas:

1) Elamu osas kehtiv kasutuskord muutub korteriomandite tekkimisel 
automaatselt kehtetuks?

2) Hoovi osas kehtiv kasutuskord jääb kehtima?

Lugupidamisega

Olavi Järve, vandeadvokaat
Advokaadibüroo Kaire Aus
Rüütli 28, 80011 Pärnu

telefoni nr +372 5553 6475

e-posti aadress: [email-masked]

_______________________________________________________________________________________________
Käesolev e-kiri sisaldab konfidentsiaalset informatsiooni, mille levitamine 
ja avalikustamine ilma saatja nõusolekuta ei ole lubatud. Kui olete kirja 
saanud eksituse läbi, palun teavitage sellest kirja saatjat ning kustutage 
see e-kiri ja kõik selle manused ning ärge levitage seda ja avaldage selle 
sisu.