Subject: C-789/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 12:22:06 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/64
Kohtuasja number: C-789/23
Vastuse kuupäev: 23.02.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: abikaasade varasuhted; registrikanne; teises Euroopa Liidu
liikmesriigis sõlmitud abieluvaraleping
Õiguslikud vormid: ELTL artikkel 21

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7437

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium