Subject: EHKS 2023/2024 meened
From: "Harjutuskohtu Selts" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Date: Wed, 7 Feb 2024 15:27:08 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Toetaja!

Kirjutame Teile seoses Eesti harjutuskohtu võistluse raames parimatele 
osalejatele antavate auhindadega.

Nimelt, Eesti harjutuskohtu võistlusel on saanud tavaks, et võistluse 
parimad saavad lisaks diplomitele ja karikale auhinnaks erinevaid meeneid. 
EHKS-i korraldusmeeskond loodab koos Teie abiga seda vahvat traditsiooni 
jätkata ka sel aastal. Seeläbi on Teil kui võistluse toetajal võimalus 
premeerida edukaid võistlejaid Teie valitud meenetega ning veenduda, et 
tulevased juuramaastiku tipptegijad kannavad ja kasutavad just Teie logoga 
meeneid. Võime omast kogemusest öelda, et võistlusel edukalt osalenud 
tudengi jaoks ei ole midagi magusamat, kui hakata kasutama näiteks 
seljakotti või salli, mille said endale just Eesti harjutuskohtu võistluse 
osalejad või näiteks ainult finalistid.

Kuna soovime, et toetajate antud meened oleksid kõik silmapaistvad ning 
ükski meene ei jääks teiste varju, siis palume Teil teada anda, milliseid 
meeneid ja kui palju Te jagada plaanite. Saame seda arvesse võtta teistele 
toetajatele meenete soovituste jagamisel.

Üldised soovitused meenete osas:

1.Esiteks 
tuleks otsustada, kas soovite meeneid teha kõikidele suulise vooru 
osalejatele (24) või parimatele (finaalvooru pääsejad – 8 inimest, 
üldvõitjad – 4 inimest, parim kirjaliku vooru töö – 4 inimest).

2.Varasemalt 
on rõõmu valmistanud nt seljakotid, tehnikavidinad, kruusid, sokid, 
sporditarbed ja muud omapärased ning meeldejäävad esemed. Samuti ei saa 
eksida maiustuste või kinkekaartide pakkumisega.

Kui soovite oma meenevalikut tutvustada või meiega võimalike variante 
arutada, siis oleme rõõmuga valmis enda mõtteid ja kogemusi jagama.

-- 

Lugupidamisega,
EHKS korraldusmeeskond

Eesti Harjutuskohtu Selts
Näituse 20, Tartu, 50409
http://harjutuskohus.ee/

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4z7P_rltdGG9Cc271QU2xcUArpwRi-pTpuPX9nTS7UEvmZLBFgLLV_e15nqJGhQa6ey5JmZ6CY>