Subject: Ettepanek kohtumiseks
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", "Kalle Laanet"
Date: Mon, 5 Feb 2024 09:07:32 +0200

*** Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada. ***

Lugupeetud Justiitsminister Kalle Laanet !

Lapsele Vanemad MTÜ on heategevuslik organisatsioon, mis on tegutsenud
aastast 2017. Meie pea 100-liikmeline ühing soovib ellu viia
ühiskondlikud muutused, mis toetaks lapse heaolu nii koos kui ka lahus
elavate vanemate korral. Mõlemad lapsevanemad peavad saama osaleda lapse
elus sisuliselt, et lapse kasvatamises ja ülalpidamises osaleksid
maksimaalselt mõlemad vanemad. Eesmärgiks on kaitsta lapse õigust
mõlemale vanemale* lahus elavate vanemate puhul.

Kuna meie liikmetel on erinevad probleemid, siis seetõttu käsitleme ka
palju erinevaid teemasid. Soovides liikmetele erivaldkondades
mitmesugust tuge ja toetust pakkuda, oleme plaaninud kutsuda enda
liikmetele esinema seeria oma eriala ekspertidest.

Lapsevanemad teevad erinevaid vigu nii omavahelistes suhetes kui ka
laste kasvatamisel. Paljudel on juba aastaid kestnud vaidlused ja
kohtumenetlused. Neid oleks vaja harida ja koolitada. Selleks väljundiks
olemegi mõelnud korraldada lastevanematele kohtumisi oma eriala
ekspertitega, nagu teie. Kelle ekspertarvamus mõnes olulises küsimuses
on lapsevanemale väga tähtis. Viimasel ajal kogutud info põhjal on palju
probleeme seaduste järgimisega.

Teisipäeval, 30.01 kohtusime võrdõigusvolinik Cristian Veskega, kes
soovitas ka otse teiega vestelda.

Lähtuvalt eeltoodust küsiksin, kas teil oleks võimalik meiega kohtuda ja
mõningad teemad koos ülevaadata?

Lugupidamisega,
Rauno Uljas
Sisekommunikatsiooni valdkonna juht
Telefon: 56900797