Subject: C-775/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Ave Henberg kliima", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Konkurentsiamet"
Date: Fri, 2 Feb 2024 11:41:41 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked],
[email-masked],
[email-masked],
[email-masked], [email-masked],
[email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/49
Kohtuasja number: C-775/23
Vastuse kuupäev: 16.02.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: asutamisvabaduse piirang; elektriturg; konkurentsipiirang;
litsentsimine; monopol; teenuste osutamise vabaduse piiramine
Õiguslikud vormid: ELL artikkel 4; ELTL artikkel 102; ELTL artikkel 106;
ELTL artikkel 35; ELTL artikkel 49; ELTL artikkel 56

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7422

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium