Subject: C-767/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 12:16:16 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/43
Kohtuasja number: C-767/23
Vastuse kuupäev: 14.02.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: eelotsuse küsimise kohustus; eelotsusetaotluse esitamisest
keeldumise põhjendus; EL õiguse tõlgendamine; põhjendamiskohustus
Õiguslikud vormid: EIÕK artikkel 6; ELL artikkel 6; EL põhiõiguste harta
artikkel 47; EL põhiõiguste harta artikkel 52; ELTL artikkel 267

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7416

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium