Subject: C-744/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>, <[email-masked]>, "RAM Info", "Virge Aasa", <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 13:11:24 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked],
[email-masked],[email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/38
Kohtuasja number: C-744/23
Vastuse kuupäev: 13.02.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: advokaaditasu; advokaaditeenuste käibemaksuga maksustamine;
käibemaks; maksukohustuslane; mõiste "teenused"; tasuta õigusabi
Õiguslikud vormid: direktiiv 2006/112/EÜ

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7411

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium