Subject: Webdesktop: Ametlik kiri - rikkumismenetlused nr 2024/0033-0039
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Virge Aasa", "RAM Info", "JM info Shared MB", "Age Inkinen", <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jan 2024 14:20:01 +0200

Reg. number: 15.3-4/533-1
Reg. kuupäev: 25.01.2024

Tere

Edastame Euroopa Komisjoni Eesti Vabariigile adresseeritud ametliku
kirja, milles juhitakse tähelepanu, et Eesti ei ole komisjoni teavitanud
järgnevate direktiivide ülevõtmisest Eesti õigusesse:

1. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2019/1937, 23. oktoober
2019, liidu õiguse rikkumisest teavitavate isikute kaitse kohta
(rikkumismenetlus 2024/0033) (Justiitsministeerium);

2. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2021/1883, 20. oktoober
2021, mis käsitleb kolmandate riikide kodanike kõrget kvalifikatsiooni
nõudva töö eesmärgil riiki sisenemist ja seal elamise tingimusi ja millega
tunnistatakse kehtetuks nõukogu direktiiv 2009/50/EÜ (rikkumismenetlus
2024/0034) (Siseministeerium);

3. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2021/2118, 24. november
2021, millega muudetakse direktiivi 2009/103/EÜ mootorsõidukite kasutamise
tsiviilvastutuskindlustuse ja sellise vastutuse kindlustamise kohustuse
täitmise kohta (rikkumismenetlus 2024/0035) (Rahandusministeerium); 

4. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2021/2167, 24. november
2021, krediidihaldajate ja krediidiostjate kohta ning millega muudetakse
direktiive 2008/48/EÜ ja 2014/17/EL (rikkumismenetlus 2024/0036)
(Rahandusministeerium); 

5. Nõukogu direktiiv (EL) 2022/2523, 14. detsember 2022, hargmaiste
ettevõtete kontsernide ja suurte riigisiseste kontsernide ülemaailmse
madalaima maksustamistaseme tagamise kohta liidus (rikkumismenetlus
2024/0037) (Rahandusministeerium); 

6. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2023/958, 10. mai 2023,
millega muudetakse direktiivi 2003/87/EÜ seoses lennunduse panusega kogu
liidu majandust hõlmavasse heitkoguste vähendamise eesmärki ja üleilmse
turupõhise meetme asjakohase rakendamisega (rikkumismenetlus 2024/0038)
(Kliimaministeerium); 

7. Euroopa Parlamendi ja nõukogu direktiiv (EL) 2023/959, 10. mai 2023,
millega muudetakse direktiivi 2003/87/EÜ, millega luuakse liidus
kasvuhoonegaaside lubatud heitkoguse ühikutega kauplemise süsteem, ja
otsust (EL) 2015/1814, mis käsitleb ELi kasvuhoonegaaside heitkogustega
kauplemise süsteemi turustabiilsusreservi loomist ja toimimist
(rikkumismenetlus 2024/0039) (Kliimaministeerium).

Palun edastage oma seisukoht komisjoni etteheidete osas hiljemalt 15.
veebruariks 2024 aadressile [email-masked].

Lugupidamisega

Katre Jaakson
EL õiguse büroo
[email-masked]

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.