Subject: C-701/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jan 2024 16:08:54 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2024/21
Kohtuasja number: C-701/23
Vastuse kuupäev: 05.02.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kriminaalmenetluse lõpetamine; lõplik kohtuotsus; ne bis in
idem põhimõte
Õiguslikud vormid: EL põhiõiguste harta artikkel 50; Schengeni
konventsioon art 54

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7394

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium