Subject: Tühja kasseti tasu tagastamine
From: "Mariann Avi" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB"
Cc: "Imre Anton" <[email-masked]>, "Signe-Maarja Tina" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jan 2024 12:12:33 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	

Tere!
 
Sooviks saada selgitust, kas Vabariigi Valitsuse 01.04.2021 määrus nr 14
„Audiovisuaalse teose ja teose helisalvestise isiklikeks vajadusteks
kasutamise kompenseerimiseks tasu maksmise kord, salvestusseadmete ja
-kandjate loetelu ja nendelt kogutava tasu määrad ning kultuuri- ja
teadusprojektide finantseerimiseks toetuse taotlemise kord“ kohaldub
haridusasutustele, kes on tühja kasseti tasu maksnud arvutiseadmete (nt
riigihanked 258887 ja 245246) maaletoojatele seadmete impordil ja kas
antud määruse alusel on haridusasutustel õigus vastav tasu tagasi saada?
Kui määrus kohaldub haridusasutustele ja haridusasutustel on õigus vastav
tasu tagasi saada, siis missugusel kujul tuleb vastav taotlus esitada ning
milline informatsioon peab selles taotluses esinema?
 
https://www.just.ee/uudised/tuhja-kasseti-tasu-maarad-alates-1-aprillist-2
021
 
Lugupidamisega
 
Mariann Avi
Jurist
Ostu-ja Hankekeskus
linna finantsteenistus
Rotermanni 14, 10111 Tallinn
[email-masked] 

 
E-kirjas on teavet, mida on keelatud avalikustada saatja eelneva
nõusolekuta. Luba küsimata võite avalikustada üksnes endaga seotud teavet.
Kui olete selle e-kirja saanud ekslikult, siis palun andke sellest
saatjale teada ja kustutage e-kiri e-postkastist, sh prügikastist.