Subject: C-654/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Wed, 20 Dec 2023 11:04:03 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/478
Kohtuasja number: C-654/23
Vastuse kuupäev: 03.01.2024
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: elektrooniline kaubandus; eraelu puutumatuse kaitse
elektroonilise side sektoris; haldusmeetmed ja -karistused; infoühiskonna
teenused; isikuandmete töötlemine; kommertsteadaanded; otseturustus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2000/31/EÜ; direktiiv 2002/58/EÜ; määrus (EL)
nr 2016/679

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7356

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium