Subject: C-644/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Tue, 12 Dec 2023 13:06:22 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/470
Kohtuasja number: C-644/23
Vastuse kuupäev: 26.12.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: kriminaalmenetlus; menetluse uuendamine; süüdistatava osavõtuta
toimuv menetlus; tagaseljaotsus; õigus viibida kohtulikul arutelul
Õiguslikud vormid: direktiiv (EL) 2016/343; EL põhiõiguste harta artikkel
47

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7348

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium