Subject: C-635/23
From: <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Nov 2023 13:42:24 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked]

Välisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2023/450
Kohtuasja number: C-635/23
Vastuse kuupäev: 14.12.2023
Staadium: Uus menetlus
Märksõnad: Euroopa uurimismäärus; Euroopa uurimismäärust taotlev asutus
Õiguslikud vormid: direktiiv 2014/41/EL

Dokumentidega on võimalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=7328

Palun teatage 7 päeva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun
viidake, milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha
esitama, ja põhjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL õiguse büroo
Välisministeerium