Subject: Korruptsioonivastase seaduse muutmise eelnõu kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Jyri Teras" <[email-masked]>
To: "info.jm"
Date: Wed, 29 Nov 2023 22:04:46 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.
Tallinna Arstide Liidu nimel kinnitan, et meil ei ole täiendavaid arvamusi 
ning kooskõlastame Korrutsioonivastase seaduse muutmise eelnõu..

Prof. Jüri Teras
Tallinna Arstide Liidu juhatuse esimees

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 29. novembriks.

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/f8ab3fea-b197-4ba1-85c7-36ffe672f788

Pealkiri: Korruptsioonivastase seaduse muutmise eelnõu kooskõlastamiseks ja 
arvamuse avaldamiseks

Registreerimise kuupäev: 01.11.2023

Registreerimise number: 8-1/7144.