Subject: Kaasamiskiri - VV algatatud karistusseadustiku ja kriminaalmenetluse seadustiku muutmise seadus (karistusõiguslik jurisdiktsioon ja merealuse taristu lõhkumine) eelnõu 656 SE
From: "Raini Laide" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Riigikohus Info mail" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Prokuratuurid info" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "talrk menetlus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 14:14:01 +0300

Lugupeetud koostööpartner
nr  1-1/15-656/1

Vabariigi Valitsuse algatatud karistusseadustiku ja kriminaalmenetluse
seadustiku muutmise seadus (karistusõiguslik jurisdiktsioon ja merealuse
taristu lõhkumine) eelnõu 656 SE
võeti Riigikogu menetlusse 20.05.2025 ja eelnõu juhtivkomisjoniks on
õiguskomisjon. 
 
Eelnõu eesmärk on laiendada Eesti karistusõiguse kehtivust ning suurendada
vastutust merealuse energia- ja sidetaristu kahjustamise eest.  
 
Pöördun teie poole õiguskomisjoni esimehe Madis Timpsoni palvel. Kui Teil
on täiendavaid ettepanekuid, mis jäävad eelnõu reguleerimisalasse, siis
palun esitage need komisjonile hiljemalt 29.08.2025 aadressil
[email-masked].  
 
Eelnõu menetlusteabe ja -dokumentidega saab tutvuda Riigikogu kodulehel
eelnõu 656 SE kaardil.
 
Kaasatud huvigrupid ja isikud: Eesti Advokatuur, Harju Maakohus, Pärnu
Maakohus, Riigiprokuratuur, Riigikohus, Tallinna Ringkonnakohus, Tartu
Maakohus, Tartu Ringkonnakohus, Tartu Ülikooli õigusteaduskond, Viru
Maakohus, Õiguskantsleri Kantselei, Eesti Mereakadeemia ning Tromsø
Ülikooli Norra Mereõiguse Keskuse teadur Alexander Lott.
 
Lugupidamisega
 
Raini Laide
 
Riigikogu Kantselei 
õiguskomisjoni nõunik-sekretariaadijuhataja 
T: &#43;372 631 6450 
Riigikogu. Lossi plats 1a, 15165 Tallinn. 
www.riigikogu.ee