Subject: FW: 4.3-8/5598/2025 Eriliigilisi isikuandmeid sisaldavate kohtudokumentide edastamisest e-posti teel / Pärnu Maakohus
From: "pmkparnu menetlus" <[email-masked]>
To: "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 15:25:38 +0300

From: [email-masked] &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Tuesday, June 3, 2025 2:36 PM
To: pmkparnu menetlus &lt;[email-masked]&gt;
Subject: 4.3-8/5598/2025 Eriliigilisi isikuandmeid sisaldavate
kohtudokumentide edastamisest e-posti teel / Pärnu Maakohus
 
	Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Teile on
saadetud Pärnu Linnavalitsuse dokumendihaldussüsteemi kaudu dokument.
Eriliigilisi isikuandmeid sisaldavate kohtudokumentide edastamisest
e-posti teel / Pärnu Maakohus mis on registreeritud numbriga
4.3-8/5598/2025

Kui Te ei ole selle kirja õige adressaat, siis palun teavitage sellest
kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos kõikide lisadega ning ärge
avaldage kirjas sisalduvat teavet kolmandatele isikutele.

Pärnu Linnavalitsus 
Suur-Sepa 16, 80098 Pärnu linn, Pärnu linn
444 8200 | [email-masked]