Subject: Webdesktop: Konsulaarseaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus (teadmiseks)
From: "Webdesktop" <[email-masked]>
To: "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Tartu HK Tartuhk info" <[email-masked]>, "Notarite Koda" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 16:00:02 +0300

Reg. number: 15.1-2/3224
Reg. kuupäev: 20.05.2025
Sisu: Välisministeerium esitab kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks 
konsulaarseaduse muutmise seaduse väljatöötamiskavatsuse, mille eesmärk on 
kaasajastada konsulaarteenuste osutamist loobudes osade konsulaarteenuse 
osutamisest ja suunates kliente kasutama e-teenuseid. Samuti on kavas 
vaadata üle konsulaarteenuse riigilõivud, võimaldada kasutada 
kaugtuvastamist konsulaarteenuse osutamisel ja piirata konsulaarklientide 
ringi.

Lugupidamisega
Välisministeerium

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult 
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks 
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata 
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui 
Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest 
kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.