Subject: Ringkiri uue saneerimisnõustaja lisandumise ja kontaktandmete kohta
From: <[email-masked]>
To: "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>
Date: Thu, 8 May 2025 11:30:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Annan teada, et alates 15.04.2025.a on antud Kairi Kumm´ile
saneerimisnõustajana kutsetegutsemise õigus, vastates
saneerimisnõustajale seaduses esitavatele nõuetele ning on kantud
saneerimisnõustajate nimekirja Kohtutäiturite ja Pankrotihaldurite Koja
kutsekogu poolt.
Käesolevaga annab saneerimisnõustaja teada oma nõusolekust uute asjade
vastuvõtmiseks ja saneerimisnõustajana menetlusse astumiseks.

Austusega

Kairi Kumm
saneerimisnõustaja
https://kpkoda.ee/saneerimisnoustajad/kairi-kumm/
Tel:+37255516233
E-post: [email-masked]