Subject: Kohtunike töökoormuse ühtlustamine jt ettepanekud
From: <[email-masked]>
To: "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>, "Tartu HK Tartuhk info" <[email-masked]>, "Tallinna Ringkonnakohus info" <[email-masked]>, "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>,MTÜ Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked]>,Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 16:09:03 +0300

Tere! 

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu väljatöötamiskavatsus arvamuse avaldamiseks.
Palume Teil esitada oma  arvamused hiljemalt 19.05.2025 e-post:
[email-masked] kaudu
EIS-i link:
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/3e294c2b-d5aa-468c-b269-cd1
5fbaecf20

Pealkiri: Kohtunike töökoormuse ühtlustamine jt ettepanekud 

Registreerimise kuupäev: 25.04.2025 

Registreerimise number: 8-3/3802-1. 

Lugupidamisega 

Justiits- ja Digiministeerium	
Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] 
www.justdigi.ee