Subject: FW: Ootame eestkosteperesid PRIDE koolituse pilootgruppi – sooviavaldusi ootame 14. aprilliks!
From: "Hille Oinak" <[email-masked]>
To: Pärnumk info <[email-masked]>
Date: Tue, 1 Apr 2025 15:00:32 +0300

Tere
 
Edastan teile, ilmselt kohtunikud ja eestkoste järelevalve oleks
sihtgrupiks
 
Lugupidamisega
 
Hille Oinak
referent
Pärnu Maakohus
Paide kohtumaja
 
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.
 
This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

From: Merle Lust &lt;[email-masked]&gt; 
Sent: Tuesday, April 1, 2025 2:52 PM
To: [email-masked]; [email-masked];
[email-masked]; [email-masked];
[email-masked]
Subject: Ootame eestkosteperesid PRIDE koolituse pilootgruppi –
sooviavaldusi ootame 14. aprilliks!
 
	Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Lugupeetud
kohtu esindaja
 
Sotsiaalkindlustusamet piloteerib 2025. aasta kevad- ja suveperioodil
Tallinnas eestkosteperesid toetavat PRIDE koolitust. Koolitus on mõeldud
eestkosteperedele, kes vajaksid lisatuge lapse kasvatamisel ning oleksid
huvitatud oma teadmiste ja oskuste arendamisest peres hooldamise
valdkonnas. Hetkel on koolitusele laekunud üksikuid suunamisi
lastekaitsetöötajatelt, mistõttu palume ka Teie abi osalejate leidmisel.
 
Kui teie menetluses või järelvalves on eestkosteperesid, kes võiksid
koolitusest kasu saada, oleme tänulikud, kui annaksite neile sellest
võimalusest teada. Ideaalis võiks pere koolitusele suunata KOVi
lastekaitsetöötaja, kuid pilootprojekti raames võivad pered huvi korral
pöörduda ka otse Sotsiaalkindlustusameti poole e-posti aadressil
[email-masked]. Kui pere suunab lastekaitsetöötaja,
siis palume esmasest huvist samuti teada anda antud e-maili aadressil ning
edastame siis suunamiseks vajaliku vormi ja isikukoodi pere andmete
krüpteerimiseks.
 
Koolituse täpsem info on lisatud manusesse (pilt ja PDF-formaadis
infoleht), mida võib ka peredega jagada.
 
Täname Teid koostöö eest ning loodame, et koos suudame toetada
eestkosteperesid veelgi paremini!

Lugupidamisega
 
Merle Lust
peaspetsialist (pädevuste tõstmine)
laste heaolu osakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________
53053856
www.sotsiaalkindlustusamet.ee