Subject: FW: Varjupaiga- ja rändepaketi rakendamine: kohtumenetlused ja riigi õigusabi
From: "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Feb 2025 13:34:32 +0200

From: Karl-Erik Ansmann - JUSTDIGI <[email-masked]>
Sent: Monday, February 10, 2025 1:14 PM
To: Kohtute infoteenistus <[email-masked]>; Kohtute infoteenistus
<[email-masked]>; Kohtute infoteenistus <[email-masked]>; Kohtute
infoteenistus <[email-masked]>
Cc: Heidi Maiberg <[email-masked]>; Ele Russak
<[email-masked]>; Anneli Viks
<[email-masked]>
Subject: Varjupaiga- ja rändepaketi rakendamine: kohtumenetlused ja riigi
õigusabi

Head maakohtud!

Saadan Siseministeeriumi palvel maakohtutele eelmisel neljapäeval
kohtujuhtide soovil maakohtute kaasamiseks õigusloome 28.01.25 materjali
ehk II paketi, mille koostas Siseministeerium. Lisan juurde ka eelmise
03.12.2024 ehk I paketi materjali.

EL varjupaigareformi rakendamiseks on Siseministeerium töötanud välja
järjekorras II paketi ettepanekuid seaduste muutmiseks, mis puudutavad
eeskätt:

*	rahvusvahelise kaitse taotleja riiki jäämise õiguse otsustamist;
*	rahvusvahelise kaitse taotlejale õigusnõustamise osutamist;
*	välismaalasele antavat õigusabi halduskohtus esindamiseks;
*	otsuse vaidlustamise tähtaegu;
*	halduskohtus kaebuse läbivaatamise tähtaegu.

Tagasisidet õigusloome II paketile ootab Siseministeerium hiljemalt 21.
veebruariks e-postile: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Täiendav info:

Ele Russak

piiri- ja rändepoliitika osakond

Siseministeerium

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Parimat

Karl-Erik Ansmann
Nõunik
Justiits- ja Digiministeerium
58877900