Subject: FW: Väärtpaberituru seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus
From: "Harju MK info" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Cc: "Astrid Asi" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jul 2024 10:44:25 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 3, 2024 10:03 AM
To: Finantsinspektsioon <[email-masked]>; Eesti Pank <[email-masked]>; SVV 
üldmeil <[email-masked]>; FinanceEstonia MTÜ <[email-masked]>; 
Eesti Pangaliit MTÜ <[email-masked]>; [email-masked]; Eesti Advokatuur 
<[email-masked]>; Harju MK info <[email-masked]>; Tartumk 
info <[email-masked]>; Pärnumk info <[email-masked]>; 
virumk.info <[email-masked]>; Tarturk info <[email-masked]>; 
Tallinna Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Riigikohus Info mail 
<[email-masked]>; Nasdaq Tallinn AS <[email-masked]>; AS Tallink 
Grupp <[email-masked]>; Tallinna Kaubamaja Grupp <[email-masked]>; 
Silvano Fashion Group AS <[email-masked]>; AS Infortar 
<[email-masked]>; AS Ekspress Grupp <[email-masked]>; AS Harju Elekter 
Group <[email-masked]>; AS LHV Group <[email-masked]>; AS Merko 
Ehitus <[email-masked]>; Nordecon AS <[email-masked]>; AS Tallinna 
Sadam <[email-masked]>; Coop Pank AS <[email-masked]>; AS Tallinna 
Vesi <[email-masked]>; AS PRFoods <[email-masked]>; Enefit Green AS 
<[email-masked]>; AS Pro Kapital Grupp <[email-masked]>; 
Hepsor AS <[email-masked]>; AS Arco Vara <[email-masked]>; EfTEN Real 
Estate Fund AS <[email-masked]>
Subject: Väärtpaberituru seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seadus

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Väärtpaberituru seaduse muutmise ja sellega seonduvalt teiste 
seaduste muutmise seadus

Registreerimise kuupäev: 03.07.2024

Registreerimise number: 1.1-10.1/3097-1.

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked]
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee