Subject: Arst-residentide palga muutus
From: "Eve Niine" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 13:11:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea koostööpartner!

Anname teada, et Sotsiaalministeeriumi määrusega on kinnitatud
arst-residentide palga muutus.

Alates 1. aprillist 2025 on ühe kuu baasil arvutatav brutopalk on 3331
eurot ja 60 senti, kogutööjõu kuluks teeb see 4457,68 eurot kuus.

Määrus on leitav ka RT lehel:
<https://www.riigiteataja.ee/akt/128032025010>
https://www.riigiteataja.ee/akt/128032025010

Muutumas on ka juhendamistasu, kuid kuna hetkel pole seda veel kinnitatud,
siis residentuurilepingu lisa uute summade osas me veel baasidega sõlmida
ei saa.

Kohe, kui ka see tasu kinnitatakse, saadame teile ka lepingulisa.

Heade soovidega

Eve Niine

Koordinaator

Meditsiiniteaduste valdkonna dekanaat

Tartu Ülikool

Tel 737 5330