Subject: Riigikontrolli tehisintellekti teemaline küsimustik
From: Riigikontroll Alo Lääne <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 15:57:00 +0200

Tere!

Riigikontroll koostab ülevaadet "Tehisintellekti lahenduste arendamine ja 
kasutamine". Ülevaate eesmärk on kirjeldada, milline on Eesti avaliku 
sektori võimekus arendada ja kasutusele võtta tehisintellektil põhinevaid 
lahendusi, keskendudes eeskätt asutuste endi arendatavatele tehisintellekti 
lahendustele. Käesolev ülevaade on ka Eesti poolseks sisendiks Euroopa 
kõrgemate auditiasutuste organisatsiooni EUROSAI IT töögrupi poolt 
koostatavasse samateemalisse ühisauditisse.

Ülevaate kokkupanemiseks soovime, et Teie asutuses tehisintellekti teemaga 
kõige lähemalt seotud inimene vastaks alljärgnevale küsimustikule.

Vasta Riigikontrolli küsimustikule! 
<https://kysitlus.riigikontroll.ee/answer.php?ID=s628minf01104425205>

Küsimustik koosneb 30-st küsimusest ja sellele vastamine võtab aega 
ligikaudu 15-20 minutit. Küsimustiku täitmist on võimalik katkestada ja 
hiljem jätkata, kui küsimuste vastamise järel vajutate nuppu "Salvesta ja 
sulge". Kui soovite, et küsimustikule vastaks Teie asemel antud teemaga 
lähemalt kursis olev inimene Teie asutusest, siis on võimalik küsitluse link 
edasi saata. Riigikontroll lisab küsitluse tulemused ülevaatesse üldistatud 
kujul.

Palume vastused saata 19. novembriks 2024.

Lisainformatsiooni on vajadusel võimalik saada: Alo Lääne 
([email-masked])

Täname Teid vastuste eest!