Subject: Meediapäring Postimehest
From: "Margus Hanno Murakas" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Mar 2024 17:16:45 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

olen Margus Hanno Murakas, Postimehe ajakirjanik.  Mul on paar küsimust
seoses nitaseenide kohta.

1.

	Kuidas EKEI on määranud ühele inimesele joovet tekitavat kogust
nitaseenide puhul? Kuidas on seda muudetud teiste ainete puhul?
2.

	Näiteks kanepi puhul on kogus ühele inimesele joovet tekitav kogus
0.75 grammi, aga samas hašis puhul 0.1g grammi - kas siit võib järeldada,
et EKEI hinnangul on hašiš 7,5 korda kangem kui kanepi õie ja lehepuru
puhul?
3.

	Kas EKEI lähtub oma oma hinnangu andmisel ka reaalsetest
praktikatest - st, näiteks nitaseenide puhul, kus ühe tarvitaja sõnul on
näiteks juba "poolik voldik", mida müüakse 25 euro eest kriminaal koosseis
- ühe kohtulahendi järgi hinnati, et tegemist on ca 50-150 inimesele
joovet tekitava kogusega?
4.

	Mida peaks järeldama kolmekordses lõtk dooside kogusest?
5.

	Kas viimaste aastate jooksul on mõne nitaseenide ainerühma kuuluva
aine puhul ühe doosi kogust muudetud?

Palun andke teada, kui olete päringu kätte saanud ja millal võin vastuseid
oodata.

Kõike head
Margus Hanno