Subject: Küsimus töökeskkonnavoliniku valimiste kohta
From: "Reilika Muuli" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 19:51:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen alustamas ühes üksuses töökeskkonnavoliniku valimistega.
Plaanis on korraldada elektrooniline üksuse üldkoosolek, kus töötajad saavad 
elektroonilisel vormil sisestada enda nime ning märgivad 
töökeskkonnavoliniku kandidaadi, kellele nemad oma hääle annavad.

Olen juurde koostanud andmekaitse tingimused. Kas sellisest infost võiks 
piisata või peaksin veel millelegi tähelepanu pöörama?

Andmekaitse tingimused
Käesolevad tingimused selgitavad, kuidas töökeskkonnavoliniku valimistel 
osalemisel Teie isikuandmeid töödeldakse.

Valimistel kogutakse ja töödeldakse järgmisi andmeid:
töötaja nimi
antud hääl (kandidaadi valik)

Andmeid töödeldakse järgmiste eesmärkide saavutamiseks:
tagada, et hääletamisel osaleks vähemalt 50% üksuse töötajatest 
(töötervishoiu ja tööohutuse seadusest tulenev nõue),
vältida topelthääletamist,
määrata kindlaks valimiste tulemus.

Õiguslik alus andmete töötlemiseks on tööandja seadusest tulenev kohustus 
korraldada töökeskkonnavoliniku valimised.

Andmetele (sh nimed ja hääled) on ligipääs ainult valimiste korraldajal – 
Reilika Muuli, töötervise spetsialist. Valimistulemuste kokkuvõttes 
esitatakse ainult koondandmed (nt hääletanute arv, kandidaatide saadud 
häälte arv), mitte üksikute töötajate valikud.

Andmete säilitamine:
Isikunime ja antud hääle seos säilitatakse üksnes valimiste läbiviimise ja 
kontrollimise lõpuni.
Pärast tulemuste kinnitamist kustutatakse hääletusvorm koos nimedega.
Alles jääb vaid anonüümne kokkuvõte.

Küsimuste korral andmete töötlemise kohta pöörduge Reilika Muuli poole.

Kõike head

Reilika Muuli
Töötervise spetsialist | Occupational Health and Safety Specialist
Personaliosakond  | Personnel Office
Tallinna Ülikool  | Tallinn University
Narva mnt 25, 10120 Tallinn, Estonia
+372 640 9211

tlu.ee <http://www.tlu.ee/>  | tlu.ee/en <http://www.tlu.ee/en>
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wxDz70_1LSYT-Pz0Vz-8IFove7qMPZC00hjgewsesokTMAAenqvQcE8el-U0NiR_1F4rNsYbU>