Subject: Vajan nõu isikuandmete töötlejaks registreerimisel
From: Logopeediline Nõustamine OÜ <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Sat, 20 Sep 2025 11:23:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Logopeediline Nõustamine OÜ (juhatuse liige ja ainus töötaja: Liina Velner) 
sai Terviseametilt tegevusloa iseseisvalt logopeedilise ravi osutamiseks 
aadressil Tiiu 8, Tallinn (ruum 233).
Kasutan tervishoiutarkvara E-kliinik (connected.ee <http://connected.ee> ). 
Nende kodulehelt - https://connected.ee/ekliinik-site/tarkvarast/ loen, et 
pean teostama

1.	4. Delikaatsete isikuandmete töötlemise muudatuse registreerimine 
Andmekaitse Inspektsioonis.

Palun öelge, mida ma pean tegema. Soovin, et kõik oleks korrektne. Kas ma 
olen registreeritud juba või kust ma vaadata saan, mis staatus on mul 
AKIs...?

Lugupidamisega

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wL7xv2Dq53PEa8niV4UD8o-7ro68G91yEukWzwCKAepQ7SX21_m4N6Cq9-J8dc-jM50TqvrYMH7brf>