Subject: Pöördumine seoses koolilõuna registreeringute kogumisega
From: "Signe Devine" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Cc: "IT Manager" <[email-masked]>, "Director of IST" <[email-masked]>, "IST admissions" <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 22:50:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere
Tallinna Rahvusvaheline Kool sooviks lapsevanematele pakkuda võimalust
registreerida oma lapse koolilõuna mugavalt läbi veebipõhise lahenduse.
Oleme kaalumas Microsoft Forms’i kasutamist, et lapsevanem saaks ise
märkida, kas ta soovib oma lapsele koolilõunat või loobub sellest.
Meie eesmärk on tagada:

*

	lapsevanematele mugav ja turvaline registreerimisvõimalus,
*

	andmete töötlemisel vastavus isikuandmete kaitse üldmäärusele
(GDPR) ning Eesti õigusele,
*

	selgus, milliseid andmeid ja millisel kujul on lubatud küsida ning
säilitada,
*

	kindlustunne, et valitud lahendus on andmekaitse seisukohalt parim
võimalik.

Täiendavalt soovime Teie hinnangut järgmises küsimuses:
Selleks, et protsess oleks automatiseeritud ja väldiks vigu (nt lapse nime
sisestamine hüüdnime, osalise või erinevas kirjapildis oleva variandina,
mis on rahvusvahelises koolis sage), kaalume lahendusena Formsis rippmenüü
loomist, kus lapsevanem saab valida oma lapse nime etteantud nimekirjast.
Sellisel juhul oleks aga rippmenüü valikus nähtav kogu klassi või ühtse
vormi puhul kogu kooli õpilaste nimekiri kõikidele lapsevanematele.
Seetõttu palume Teilt juhiseid ja soovitusi järgnevates küsimustes:

1.

	Milline on parim ja õiguslikult korrektne viis koguda
lapsevanematelt koolilõuna registreeringuid sellisel kujul?
2.

	Kas Microsoft Forms’i kasutamine on sobiv lahendus, arvestades, et
tegemist on rahvusvahelise ettevõtte teenusega ja andmeid töödeldakse
pilves?
3.

	Milliseid täiendavaid meetmeid (nt andmete minimiseerimine,
säilitustähtaegade määramine, teavitused lapsevanematele) on vajalik
rakendada, et vastata GDPR ja Eesti seaduste nõuetele?
4.

	Kuidas lahendada olukord, kus automatiseerimise huvides tuleks
kasutada rippmenüüd, kuid see teeks nähtavaks kogu klassi õpilaste
nimekirja kõikidele lapsevanematele?

Soovime tagada, et lapsevanematele oleks protsess võimalikult lihtne ja
turvaline ning kool järgiks samal ajal kõiki andmekaitse põhimõtteid.
Ette tänades ja oodates Teie soovitusi,

Signe Devine

+372 5087147
[email-masked]

Business Development
International School of Tallinn
Valukoja 9, Tallinn, 11415, Estonia
https://ist.ee

<https://outlook.office.com/bookwithme/user/227001d165f14101b6aac943f77d29
[email-masked]?anonymous&ep=signature&ismsaljsauthenabled>
	Book
<https://outlook.office.com/bookwithme/user/227001d165f14101b6aac943f77d29
[email-masked]?anonymous&ep=signature&ismsaljsauthenabled>  time to meet with
me

<https://ci3.googleusercontent.com/meips/ADKq_NYxNoLUhsQJap5SGkq50RXQsPy-w
lhNejOcFcEqvk_V-1oiWM5njYAzlAgDsxD3EvRoPkkvsE4nlR86pba9Th55SOZDGlxYeVTAZc6
3HfPuvA=s0-d-e1-ft#https://ist.ee/wp-content/uploads/2025/01/IST-mail-logo
.png>

Disclaimer: This email and any attachments to it may be confidential and
are intended solely for the use of the individual to whom it is addressed.
If you are not the intended recipient of this email, you must neither take
any action based upon its contents nor copy or show it to anyone. Please
contact the sender if you believe you have received this email in error.