Subject: Videovalve paigaldamise nõu
From: "Marin Daniel" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 12:32:14 +0300

Tere!

Pöördun konsultantsiooniks KÜ Telliskivi 58 eluhoonele videovalve
paigaldamise plaaniga.

Korteriühistu on hädas grafititega (fotod manuses).

Hoone asub kõnnitee ääres. Hoone renoveeriti umbes 10 aastat tagasi.

Aastal 2019 ilmus hoone sokliosale esimene grafiti. Sellest ajast on neid
sinna pidevalt lisandunud.

Käesoleva aasta juuli lõpus lisandusid grafitid hoone puidust osale.

MUPO on teinud korteriühistule ettekirjutuse ebaseaduslike grafitite
eemaldamiseks.

Samas on ühistu võimetu võitlema grafitite lisandumisega.

Oleme juhatuses arutanud, et eemaldame grafitid ülevärvimise teel ning
uute grafitite tekkimise vältimiseks paigaldame videovalve.

Teie kodulehelt saadud info kohaselt kaasneb videovalvega ka
teavitamiskohustus, mis on arusaadav.

Küsimus on kas meil on üldse õigust oma vara kaitseks avalikku ruumi
filmivaid kaameraid paigaldada ja kui vastus on jah, siis mida tuleks
nende kaamerate paigaldamisel silmas pidada, et käituda õiguskuulekalt?

Lugupidamisega

Marin Daniel

56909877