Subject: Delfi päring vajaduspõhise õppetoetuse teemal
From: "Kristopher Muraveiski" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 12:58:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Alanud õppeaastast pole tudengitel HTM-i vajaduspõhise õppetoetuse
taotlemise lehel näha õdede-vendade, poolõdede-vendade isikuandmeid.
Taotluse veebilehel seisab tekst: "Tulenevalt Andmekaitse Inspektsiooni
poolt järelevalvemenetluse käigus tehtud ettepanekutest on taotleja
õdede-vendade, poolõdede- ja vendade isikuandmed peidetud kujul (xxx)".

*

	Kas mul oleks võimalik tutvuda asjassepuutuva menetluse
ettepanekutega? Mis nende ettepanekute taust on? Millal toimus
järelevalvemenetlus? Millal tehti ettepanekud?
*

	Kas see tähendab, et HTM on aastaid isikuandmete kaitse seadust
rikkunud? Või on toimunud õigusriive?

Loodan, et jõuate täna vastata. Andke palun ka teada, kui päring käes.

Lugupidamisega
Kristopher Muraveiski
Delfi uudistetoimetuse reporter