Subject: Meedia päring (märksa kiireloomulisem) - Üld- ja privaatsustingimuste muutmine tagasiulatuvalt
From: "Joonas Piir" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Sep 2025 10:33:51 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist, Andmekaitse inspektsiooni pressitiim!

Mina olen Joonas Piir, Geenius Meediale kuuluva äriportaali Ärigeenius 
vastutav toimetaja. Kirjutan seoses ühe artikli kirjutamise valguses 
tekkinud küsimustega AKI-le.

Nimelt, kas osaühingul on õigus tagasiulatuvalt viia üld- ja 
privaatsustingimustes viia sisse muudatused? Kui jah, siis kas ka tarbijat, 
klienti teavitamata?

Kui ei tohi, siis milliseid tagajärgi võib säärase praktika kasutus 
ettevõttele kaasa tuua?

Kontekst: kirjutame LKE Telekom OÜ-st, kelle puhul muu hulgas täheldasime, 
et on muutnud viimase nädala jooksul kolm korda nii privaatsus- kui 
üldtingimusi, jättes päisesse kõigis versioonides kirje "Kehtiv alates 
01.07.2025". 2 faili, versiooni manusena.

Parimat
Joonas Piir
Ärigeenius | vastutav toimetaja
  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4xC9mM5WWEOT4l7nx4T9_FqBdkuTaVYGhdthLS-WB2n5-4stKJoNEIHDEEfbV5m5hBEUV3GCl1xvEat>