Subject: Fw: Päring ja selgitamistaotlus
From: <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 09:38:50 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Edastame vastavalt Andmekaitse Inspektsiooni pädevusele vastamiseks I. 
Sumaroki selgitustaotluse.

Lugupidamisega
Kaitsepolitseiamet

___________________________________________
Kellelt: [email-masked] ([email-masked])
Saadetud: 26.08.2025 12:14:17
Kellele: [email-masked]
Pealkiri: Päring ja selgitamistaotlus

TÄHELEPANU: Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Esitan Teile päringu ja selgitustaotluse võimalike koostööriskide kohta.

Lugupidamisega
Professional Partner OÜ jurist Igor Sumarok

------
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.