Subject: Küsimus: endise korteriomaniku arvete edastamine uuele omanikule
From: "Jevgeni Tjurikov" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 10:01:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Andmekaitse Inspektsiooni jurist

Kas isikuandmete kaitsest lähtuvalt on lubatav korteriühistu poolt uuele 
korteriomanikule eelmise korteriomaniku arvete edastamine?
Ma ei ole seda teinud põhjendusel, et arved kajastavad muuhulgas ka 
isikuandmeid, eelkõige vee ja gaasi tarbimist (kogused ja aeg).
Ehk siis sellest tulenevalt on võimalik tuletada, millal isik viibis kodus 
ja millal ei viibinud ning tulenevalt tarbimisest, millised on tema tarbimis 
ja hügieeniharjumused.

Kuivõrd eelmis eomaniku arveid küistakse tihti, olles ostnud korteri 
täitemenetluses, pärandvarana või lihtsalt eakatelt inimestelt, kellelt 
arveid saada ei ole mõistlikul viisil võimalik, siis on küsimus aktuaalne. 
Võimalik, et olen selles küsimuse solnud liiga range, kui olen arved 
edastamata jätnud.

Milline on teie hinnang?

Lugupidamisega

Jevgeni Tjurikov
---------------------
Kinnisvarahaldur
MG Kinnisvarahaldus
Mercurius Global OÜ
MGK Kinnisvarahaldus OÜ
[email-masked]
+ 372 55 205 16