Subject: Meediapäring: Scribdisse üles laaditud dokumendid ja andmekaitse
From: "Kadri Sildmets" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 14:13:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile Delfi Ärilehest. Läti Delfi avastas, et Scribdisse
(scribd.com) on üles laaditud palju n-ö tundlikke dokumente, sh arveid,
pangakonto väljavõtteid, dokumente isikukoodide, elukoha aadressi ja
ostetud-müüdud kinnisvaraga. Sarnaseid dokumente leiab ka eesti keeles,
näiteks kui otsida "arve" (link <https://www.scribd.com/search?query=arve>
) või "väljavõte" (link
<https://www.scribd.com/search?query=v%C3%A4ljav%C3%B5te> ). Soovin küsida
AKI kommentaari. Kas AKI on saanud selle kohta mõne kaebuse? Inimesed on
ilmselt ise need dokumendid sinna üles laadinud, kuid kas Scribd peaks
neid kuidagi varjama?

Oleksin tänulik, kui jõuate vastata uue nädala alguseks.

Lugupidamisega

Kadri Sildmets

Kasuliku ja Õiguse rubriikide juht

Delfi Ärileht

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151
Tel.: +372 5559 5705
E-mail: [email-masked]
Delfi <http://www.delfi.ee/>  | Ärileht <https://arileht.delfi.ee/>