Subject: Küsimus Elu24st
From: Annaliisa Köss <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 11:40:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Postimehe portaalist Elu24 seoses sellega, et Pärnus asuv MEGA
KIRPPAR oma Facebooki kontole postitanud mitmeid ülesvõtteid kaupluses
käivast väidetavast vargast. Postitusi näeb siit:
<https://www.facebook.com/MEGAKIRPPAR>
https://www.facebook.com/MEGAKIRPPAR

Hetkel ei oska veel öelda, kas politseile on juhtumitest teada antud, ent
kas taolisi fotosid ja videoid võib avalikult postitada?
Kuidas olukorda lisaks kommenteerite?

Vastuse eest ette tänades
Annaliisa Köss
Elu24.postimees.ee <https://elu24.postimees.ee/>  reporter-toimetaja
+372 516 9979

AS Postimees Grupp
Tartu mnt 80, Tallinn