Subject: Meediapäring: andmekaitse ja privaatsus drooniga lendamisel
From: "Kadri Sildmets" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 09:34:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teile Delfi Ärilehest. Töökaaslane kurtis, et ta soovib oma
eraaias alasti päevitada, kuid naabril on droon, millega ta sageli ringi
lendab, k.a siis, kui töökaaslane päevitab. Soovin uurida ka üldisemalt
droonidega lendamise ja andmekaitse/privaatsuse kohta. Millised on
üldreeglid? Kas antud juhul on alasti naabrinaise filmimine/pildistamine
isiklikuks otstarbeks okei? Kas ja kuidas välistada nt see, et
kurjategijad lendaksid suvilarajoonis drooniga ringi ja vaataksid,
millises hoovis on mõni kallim ese? Mida saab tavainimene teha? Kui palju
kaebusi andmekaitse inspektsioon droonide kohta saab?

Oleksin tänulik, kui jõuate vastata reede hommikuks.

Lugupidamisega

Kadri Sildmets

Kasuliku ja Õiguse rubriikide juht

Delfi Ärileht

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151
Tel.: +372 5559 5705
E-mail: [email-masked]
Delfi <http://www.delfi.ee/>  | Ärileht <https://arileht.delfi.ee/>